سوالات متداول

سوالات متداول

چرا برای خرید از خانوم ادویه، می بایست در وبسایت عضویت داشته باشم؟

ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت خانوم ادویه موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی خانوم ادویه به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد. در صورت عدم تمایل می توانید پس از خرید اینترنتی، عضویت خود را لغو کنید.

روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟

برای خرید از سایت خانوم ادویه ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان خانوم ادویه بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی بازاراتو، در زمان ساعات اداری ( از ساعت 9 تا17:30) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.(09153344654) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان خانوم ادویه در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیریسفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی خانوم ادویه تماس بگیرید. 09153344654 اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد می توانید پس از تحویل کالا، روشهای بازگشت کالا را در سایت مطالعه و بر اساس آن اقدام نمایید.

آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با خانوم ادویه تماس بگیرم ؟

خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف خانوم ادویه برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت خانوم ادویه با شما تماس خواهند گرفت.

آیا امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

بله؛ اما هدف خانوم ادویه این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید. اما چنانچه شما نیاز به خرید حضوری دارید کارشناسان ما پاسخ گوی شما خواهند بود. برای خرید حضوری می توانید به ادرس ما مشهد چهار راه مخابرات مجتمع اکسیر واحد 317 مراجعه نمایید.

آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟

بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت خانوم ادویه و هماهنگی زمان تحویل، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود. ( در هنگام ثبت سفارش به گزینه مربوط به ارسال به آدرس دیگر برخورد خواهید کرد که شما می توانید آدرس دیگری را به غیر از آدرس خودتان در آن قسمت وارد نمایید. )

اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت خانوم ادویه دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی خانوم ادویه اطلاع دهید. بدیهی است خانوم ادویه خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

جهت بازگشت کالا پس از تماس با خانوم ادویه و پر کردن فرم، بلافاصله امکان بازگشت کالا وجود دارد؟

واحد پشتیبانی خانوم ادویه برای هماهنگی و زمانبندی بازگشت کالا و نحوه آن با شما تماس می گیرد. ( روش های بازگشت کالا را مطالعه فرمایید )

اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی خانوم ادویه پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.
ما اینجا هستیم تا به شما خدمت کنیم با ما تماس بگیرید

منو اصلی