خواص دارچین برای مردان

خواص دارچین برای مردان

دارچین جز ادویه های رایج و بسیار محبوب است که در انواع غذا ها و دسر ها کاربرد دارد. این ادویه علاوه بر عطر  و طعم ، در طب سنتی نیز کارکرد ها و خواصی دارد که به همین خاطر مورد توجه زیاد قرار می گیرد.از دارچین به عنوان ادویه ای ضد درد ،ضد میکروب،  ضد تهوع ، ضد اسهال ، ضد هیستامین و کاهش دهنده پر فشاری و …. استفاده می شود .  این ادویه محبوب مشخصا برای مردها و آقایان خواص زیادی دارد که قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

خاصیت دارچین در درمان عفونت در بدن مردان

دارچین دارای خواص ضدقارچی، ضد باکتری و ضد عفونت و ضد ویروسی است  و به همین دلیل برای درمان عفونت های داخلی و خارجی و عفونت مثانه در زنان و مردان به کار برده می شود و مانع ایجاد میکروب در مثانه می شود .

خواص دارچین برای مقابله با سرطان در مردان

دارچین نیز همانند بسیاری دیگر از ادویه ها از قبیل زنجبیل و سیر و نعنا و زردچوبه و …. خواص آنتی اکسیدانی دارد و در نتیجه مانع از بروز سرطان در مردان می شود . بنابرین استفاده از آن در تهیه دسر و غذا بسیار توصیه می شود .

 کاهش استرس

برای کاهش استرس ها و فشار روانی در مردان استفاده از دارچین بسیار مفید است  زیرا این ادویه دارای خاصیت آرامش بخشی فراوانی دارد و نوشیدن چای آن تا حدود زیادی اضطراب و نگرانی را از بین می برد .

تقویت بدن مردان

دارچین با توجه به خواص فراوانی که دارد به بهبود وضوح و هوشیاری روانی بدن کمک می کند . بوییدن دارچین موجب بهتر شدن فعالیت مغز می شود و عطر آن در افزایش عملکرد شناختی و بهبود توجه و حافظه کاری تاثیر دارد .

 افزایش قوای جنسی در مردان

دارچین در  تقویت قوای جنسی در مردان و افزایش انرژی تاثیر زیادی دارد چون  دارچین با کاهش قند خون و سوزاندن آن موجب افزایش سطح انرژی در بدن می شود.

به دلیل داشتن پلیمر متیل هیدروکسی کلون به عنوان تنظیم کننده سطح قند خون عمل می کندو به همین علت استفاده از آن موجب می شود تا بدن به جای ذخیره آن از قند اضافی به عنوان انرژی استفاده نماید .

بنابراین دارچین یک نسخه خوب برای درمان ناتوانی جنسی و زود انزالی می باشد و از مزیت خوب آن در مصرف می توان به راحتی مصرف آن و خوشمزه بودنش اشاره کرد .

افرادی که منجر به زود انزالی می شوند دارای طبع سردی می باشند و دارچین با تغییر متابولیسم بدن آن ها موجب می شود این مشکل تا حد زیادی رفع شود.

این ادویه برای درمان زود انزالی می تواند به روش های مختلفی استفاده شود ، اما یکی از موثرترین روش های آن ترکیب دارچین و عسل می باشد که مصرف روزانه 2 الی 3 بار از آن تاثیر بسیار خوبی در درمان این مشکل دارد .

علاوه بر این ترکیب شیر بادام و دارچین نیز 2 الی 3 ساعت قبل از رابطه ی جنسی بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد .لازم به ذکر است که استفاده از دارچین تا میزان زیادی به درمان نا باروری مردان نیز کمک می کند .

ود اختلال در نعوظ می شود.

خواص دارچین برای مردان

مزایای دارچین در مقابله با آلزایمر مردان

مصرف منظم دارچین در رژیم غذایی موجب کنترل علائم پیری می شود و با آزمایش هایی که بر روی موش هایی که شکل تهاجمی از آلزایمر داشتند و با عصاره دارچین تغذیه کردند مشاهده شد که پس از چهار ماه پیشرفت بیماری تا میزان قابل توجهی در آن ها کاهش یافت و طول عمرشان افزایش یافت .

بنابرین عصاره دارچین در مردان موجب مهار پیشرفت آلزایمر و همچنین از بروز آن جلوگیری می کند.

خواص دارچین در کاهش فشار خون در مردان

اختلال در جریان خون و آسیب به سیستم عروقی موجب فشار خون بالا می شود و فشار خون بالا نیز منجر به کاهش میل جنسی در افراد می شود . بنابراین استفاده از این ادویه به منظور کنترل فشار خون و بهبود کیفیت رابطه جنسی بسیار مفید و موثر می باشد و در نتیجه توصیه می شود تا حتما دارچین در برنامه غذایی همه گنجانده شود .

مقابله با بیماری های قلبی در مردان

دارچین دارای خاصیت ضد التهابی است و به همین علت از قلب و شریان های اطراف آن در برابر عفونت و آسیب ها محافظت می کند .

فواید دارچین در کنترل و بهبود دیابت در مردان

از خواص دارچین برای مردان می توان به کنترل و بهبود دیابت در آن ها اشاره کرد . طبق مطالعات انجام شده در مورد تاثیر عصاره دارچین در دیابت نوع دو مردان نتیجه گیری شد که در صورتی که مردان مبتلا به بیماری دیابت نوع دو هستند با اضافه کردن دارچین به رژیم غذایی خود می توانند موجب کنترل بیماری دیابت خود و حتی برخی دیگر از بیماری های قلبی و عروقی شوند .

بهبود اختلالات نعوظ در مردان

از جمله مشکلات جنسی که در مردان وجود دارد مشکلات نعوظ است که امکان دارد به دلیل استرس یا اضطراب و یا بیماری های قلبی و عروقی و فشار خون بالا و دیابت و همچنین عدم اعتماد به نفس در مردان ایجاد شود و مصرف دارچین با توجه به خواص درمانی فراوانی که دارد موجب تقویت قوای جنسی در مردان و بهبود اختلال در نعوظ می شود.

آیا امکان خرید آنلاین دارچین وجود دارد؟

فروشگاه آنلاین خانوم ادویه این امکان را فراهم کرده تا بهترین دارچین را  در سه نوع دارچین ساییده، دارچین قلم و دارچین سیگاری خرید کنید!

آیا دارچین مضراتی هم دارد؟

مصرف بیش از اندازه دارچین مانند هر چیز دیگری امکان دارد مشکلاتی در افراد ایجاد کند . استفاده طولانی مدت و زیاد از دارچین موجب می شود تا سم در بدن جمع شود .

زنان باردار برای مصرف دارچین و هر نوع ادویه ی دیگر باید احتیاط نمایند زیرا مصرف زیاد آن موجب وضع حمل زود هنگام در زنان می شود .

مصرف روزانه و غیر معمول از آن برای کبدمضر می باشد و به دلیل وجود کومارین موجب نارسایی کبدی می شود .

امکان کاهش قند خون و ضعف با مصرف آن وجود دارد . دارچین رقیق کننده خون و ضد انعقاد خون است و امکان بروز حساسیت ، تحریک پوست ، افزایش ضربان قلب ، ناسازگاری با آنتی بیوتیک ها و افزایش گرمای بدن با مصرف آن وجود دارد.

منو اصلی